JUTSU RANGI D
Kumo Kousatsu
Opis: Jutsu skuteczne do walki w lesie. Dzięki pajęczym i niciom możemy przyczepić się do drzew na dużej wysokości, co daje nam efekt zaskoczenia przeciwnika. Ranga: Genin Chakra: 500
Kumosouiki
Opis: Technika polega na, zastawieniu pułapki z sieci. Ranga: Genin Chakra: 500
Kumonendo
Opis: Z ust wypluwamy pocisk z sieci w kształcie liny. Ranga: Genin Chakra: 300
JUTSU RANGI C
Kumosoukai
Opis: Tworzymy pajęcza siec która strzelamy do wroga obezwładniając go lub tez możemy się ta pajęczyna bronic dzięki chakrze z której jest zbudowana chroni przed atakami do rangi C .Pajęczynę można przeciąć za pomocą chakry. Ranga: Chuunin Chakra: 1000
Kumomayu
Opis: Za pomocą sieci, więzimy przeciwnika w kokonie. Ranga: Chuunin Chakra: 2000
JUTSU RANGI B
Nenkin no Yoroi
Opis: Tworzymy na sobie zbroje, która jest odporna na ataki taijutsu. po solidnym ataku zbroja rozwala się. Ranga: Jounin Chakra: 4000 Wymagania: KG Kokoro no Kumo lvl 1
Amagumo
Opis: Do tej techniki potrzebny jest pająk Kumo. Po użyciu tej techniki Kumo wypuszcza z odwłoku setki małych pająków, które są trudne do zniszczenia. Ranga: Jounin Chakra: 20000 Wymagania: KG Kokoro no Kumo lvl 1
JUTSU RANGI A
Kumosoukai
Opis: echnika polega na wypuszczeniu z ust dużej sieci, która może złapać wielu przeciwników. Ranga: Sannin Chakra: 2000 Wymagania: KG Kokoro no Kumo lvl 2
Kumosouka
Opis: Shinobi wysyła serię mniejszych pajęczyn, które po trafieniu w przeciwnika, obezwładniają go. Ilość pajęczyn i częstotliwość, w jakiej są wypuszczane zależą od upodobań użytkownika. Ranga: Sannin Chakra: 100x1 Wymagania: KG Kokoro no Kumo lvl 2
JUTSU RANGI S
Kumosenkyuu
Opis: Technika polega na stworzeniu łuku i paru strzał służących do ataku. Ranga: Legendarny Sannin. chakra: 10000 Wymagania: KG Kokoro no Kumo lvl 3
|